Главная | Регистрация | Вход | RSSЧетвер, 26.04.2018, 06:37



КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

КАПИТОЛІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ОСКІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ





Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 49
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Музичний керівник

 Капитолівський НВК дошкільний підрозділ


Музичний керівник
дошкільного підрозділу
Капитолівського НВК
Бурлуцька Еліна Юріївна

Зі співу виростає музика
Спів – найдоступніший вид музично-виконавської діяльності, адже його інструментом є голос, дарований усім природою. При цьому варто враховувати, що у старшому дошкільному віці розвиток співочих умінь і навичок підпорядковується певним фізіологічним закономірностям. Голосові зв’язки дитини тонші та коротші, ніж дорослої людини, тому дитячий спів не можна оцінювати за критерієм сили звучання. Вокальний м’яз ще не сформований, переважає фальцетний механізм звукоутворення, тому голоси дівчаток і хлопчиків майже не відрізняються. Більшість дошкільнят ще не вміють співвідносити власні м’язові відчуття зі слуховими уявленнями, а це негативно позначається на чистоті співочої інтонації. Тому педагогу слід знаходити такі формули-порівняння, які допоможуть дітям краще зрозуміти зв'язок між голосом і певною висотою звука (наприклад: «Наче метелик звук музичний летить, треба його голосочком зловить!», «З голосом, як з м’ячиком, пограємо: ним у ціль – у звуки пісеньки влучаємо!» тощо). Інтонаційні недоліки, спричинені невідповідністю пісні з діапазоном дитячого голосу, усуваються за допомогою транспортування або музичної інтерпретації.

Спів відіграє важливу роль не лише у музичному, а й у загальному розвитку дитини. Проспівування слів та фраз на одному диханні покращує дитячу вимову, зміцнює легені, активізує обмінні процеси. Тому вокалізовані вправи та ігри широко використовують у своїй роботі не лише музичні керівники, а й логопеди і терапевти.
 

Сучасні підходи до музично-виконавської діяльності

 

    «Розкажи мені і я забуду;
    покажи мені – і, можливо, я запам’ятаю;

   зроби мене співучасником – і я зрозумію!»

                               (Давньокитайська мудрість)

                                                                                                                                                   

 

У практиці музичного виховання дошкільників провідною є музично-виконавська діяльність. Саме вона допомагає дітям сприймати і розуміти музику, пізнавати гармонію звуків і рухів, мову музичних інструментів.

У сучасних дослідженнях з музичної психології значна увага приділяється єдності розуму і почуттів. Поряд з накопиченням знань особливого статусу набувають чуттєві форми осягнення дійсності, що яскраво виявляються у дошкільному віці. Чим менша дитина, тим важливішу роль у процесі пізнання відіграють емоції. Перші сильні порухи дитячої душі пов’язані з музикою, оскільки музичні образи спонукають до співчуття і співпереживання. Тому на шляху до розуміння музичного мистецтва діти стають активними співучасниками творчого процесу, внаслідок чого музика сприймається ними як здобуток власного досвіду. У зв’язку з цим безпосереднє виконання музики слід розглядати як невід’ємну частину усвідомленого сприйняття дошкільниками музичних образів.

Як зазначено в Базовому компоненті дошкільної освіти, здатність усвідомлювати виконавський характер твору і вміння співвідносити власне музичне виконавство з виконавством інших є одним із показників ступеня компетентності дошкільника в мистецькій діяльності. Та, на жаль, в науково-методичному аспекті ця вимога недостатньо забезпечена, оскільки термін «виконавство» тривалий час використовувався лише у вузьких музикознавчих колах. Якщо по суті виконавство передбачає виконання певних музичних творів, то, безперечно, цей термін можна використовувати і в контексті музичного виховання, адже в старшому дошкільному віці, коли вже є певний досвід музичних вражень, діти здатні до самостійного виконання нескладних музичних композицій.

Чим же відрізняється дитяче музичне виконавство від невимушеного наспівування або пританцьовування на радощах?

У пошуках відповіді на це запитання одразу пригадуються слова Дмитра Кабалевського: «Музика стає життєдайним мистецтвом лише тоді, коли вона не тільки написана і виконана, а ще й почута». І справді, для будь-якого музиканта-виконавця дуже важливо, щоб його почули. А дитяче виконання потребує ще більшої слухацької уваги, адже набагато цікавіше співати, грати і танцювати для мами й тата, для друзів, для улюблених іграшок… З’являється мотивація діяльності: робити не лише для себе, а й для інших. Відтак діти починають розуміти. Що їхні старання недаремні і можуть приносити комусь задоволення.

Отже, наявність слухача – необхідна передумова дитячого музичного виконавства. А забезпечується це залученням дошкільнят до публічних виступів на святах, концертах, конкурсах або театралізаціях, основою яких є різні види музично-виконавської діяльності: співи, інструментальне музикування і рухи під музику.



                                                                                    
 

26 та 27 жовтня  у нашому садочку  відбулися  осінні святкові ранки. 
Діти старшої групи познайомилися з тітонькою Бджолою, яка відкрила лісову аптеку і запрошувала усіх  до себе лікуватися.

Калюжі від дощу повсюди
І урожай зібрали люди…
Тому, що осінь золотава
До нас у гості завітала!

                                                                  



Також Осінь завітала до молодшої групи, та й ще казку показала " Пригоди солом'яного бичка"

Осінь щедра і багата, поспіша до нас на свято.

Ми запрошуєм її, Осене, до нас прийди!

 


                               

  • Чути гамір у садку,
  • Нині – пишне свято!
  • Проводжає наш садок
  • В школу дошкільняток.
  • Випускне свято під назвою 







  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

«Пригоди Буратіно на шляху

до Країни Знань»

  •  

 

 




Навесні в віконечко до наших маляток
Зазирнуло сонечко й промовило завзято:
«Хай промінчики засяють та зберуть усіх малят!

Щоб зі святом привітати всіх матусь, бабусь, дівчат!!»

 

Ось і дочекалися ми перших весняних променів, а разом з ними і весняних ранків. З 6-7 березня 2017р. відбулися святкові ранки.
 

Найменші наші дітки перетворилися на жучків та бджілок.

              

Середні дошкільнята поринули у весняну пригоду будучи курчатами та козенятами зі своїми матусями.

                                      




Старші дошкільнята інсценували казку «Дюймовочка». Діти мали змогу показати та проявити свої театральні здібності.

            



29 грудня 2016 р. у дошкільному навчальному підрозділі Капитолівського НВК відбулося новорічне свято.

У ясельно-молодшу групу до дітей завітав Зайчик з чарівною ялинкою. Він забавляв та веселив дітей граючи з ними у ігри та водячи новорічні хороводи.

  


Молодша-середня група поринула у новорічні пригоди Білосніжки та гномів. Казкові персонажі подарували дітям радість і багато позитивних емоцій у процесі святкування Нового року.


   

                                                                            

У середньо-старшій групі відбулися новорічні пригоди Дідуся Мороза. Головними персонажами були розбійники, які вкрали у Дідуся Мороза мішок з подарунками і Сніговик, який разом з дітьми намагався їх повернути.  


                                                                                     

Діти та батьки отримали велике задоволення від Новорічних ранків та отримали солодкі подарунки від Дідуся Мороза.

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    Створити безкоштовний сайт на uCoz