Главная | Регистрация | Вход | RSSСереда, 19.09.2018, 16:12



КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

КАПИТОЛІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ОСКІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ





Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звернення громадян

 Про стан роботи

Капитолівського НВК

зі зверненнями громадян

 за 2017 рік

          На виконання наказу Головного управління освіти і науки Харківської облдержадміністрації від 27 січня 2012 року № 53, Конституції України і Закону України «Про звернення громадян» та виконання Указу Президента України від 13 серпня 2002 року №700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами Конституційного права” у Капитолівському НВК ведеться робота щодо забезпечення необхідних умов для реалізації прав громадян на письмове звернення або особистий прийом громадян та обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді на звернення. Вчасно та об'єктивно розглядаються заяви та скарги. Особлива увага приділяється зверненням інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, малозабезпечених родин.

         Звернення заносять в журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, який оформлений відповідно до інструкції. Терміни розгляду звернень не порушені.

         Регулярно, відповідно до наказу № 116 від 01.09.2017р. “Про роботу із зверненнями громадян” проводиться особистий прийом громадян директором НВК щотижня у понеділок з 09-00 до 11-00 та у середу з 12-00 до 14-00.   Відповідно графіка проводяться прийоми громадян у приміщеннях дошкільного та шкільного підрозділів НВК. Журнал обліку  особистого прийому громадян директором НВК оформлений відповідно до інструкції. Станом на 01.01.2018 року, як свідчать записи в журналі, на прийомі у директора НВК  побувало 6 чоловік. Також  станом на 01.01.2018 року було зареєстровано 8 звернень громадян,  які розглянуті і вирішені відповідно до діючого законодавства.

         Усі звернення громадян приймаються та реєструються в день їх надходження, систематично аналізуються з метою  виявлення та усунення причин, що їх породжують.

         На звернення громадян було надано відповіді,  інформації та здійснені відповідні заходи, визначені законодавством.

         Розгляд звернень громадян, що надходять до НВК, перебуває під постійним контролем у директора. Порушень термінів розгляду звернень не було.

         Крім того, НВК щоквартально аналізує надходження звернень громадян та раз у півріччя складає інформацію про стан виконання Закону України «Про звернення громадян».

Скарг з боку громадян не надходило.

        

 

 

Директор НВК:                                      Т.П.Журавльова

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    Створити безкоштовний сайт на uCoz